DEN LILLA SÖTA

Jag älskar att titta på min mage. Jag älskar att ligga och hålla på min mage. Jag älskar när N smeker min mage. Jag älskar att jag är gravid och jag ser verkligen fram emot att bli mamma. Längtar tills det är dags att inreda barnrummet. Än så länge har vi det som datorrum/gästrum. Men tills bebisen kommer ska det bli ett barnrum! Fast i början så kommer vi givetvis ha spjällsängen inne hos oss. Längtar även tills det är dags att köpa bebis kläder, finns ju så många söta!! Men nu så lägger jag pengar på att köpa lite kläder till mig, i större storlekar! Så himla kul.

Nu är det dags att berätta för världen att vi väntar barn.
Hoppas att ni blir glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0