INSTÄLLT

Det var inget MVC igår eftersom att dom ringde och avbokade. Min barnmorska var väl sjuk eller något. Men fick en ny tid, 4e december. Usch så lång tid kvar! Vill ju dit nu och prata och få svar på alla mina frågor och allt. För övrigt så mår jag bra, börjar förstå mig på min kropp lite bättre. När jag mår illa så är lite drick yoghurt toppen, så så länge jag har med mig en flaska på jobbet så går det galanto!

Tröttheten går det dessvärre inte att göra så mycket åt. Dessutom så har jag fått mindre aptit vilket gör mig ännu tröttare. Kan inte äta stora portioner mat utan äter lite då och då istället. Känns inte så bra med tanke på att jag berhöver mat, men jag har läst om flera personer som går ner ett par kilo såhär i början så jag behöver nog inte oroa mig.

N är super söt mot mig. Han gör verkligen allt för mig och om jag klantar mig så blir han inte det minsta sur/sne/arg utan istället så ler han lätt och sätter något sött till mig istället. Helt underbart! Han ringde mig nyss och berättade att han var på affärn. "Vad vill du ha älskling, du får vad som helst!". Sötisen, tack så oerhört mycket <3. Ikväll blir det chips & dipp framför Bonde söker fru.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0