HEMLÄNGTAN

Idag fick jag en nyckelring av min svärmor. En nyckelring med en hand på och i handen är det ett öga. Ett vakande öga som ska vaka över mig och min baby. Tyckte att det var så fint av henne. Hon vet att jag är orolig över tidigt missfall och så gör hon en sån söt grej. åh. Jag har faktiskt ett par jätte fina svärföräldrar. Och självklart har jag även super fina föräldrar själv som jag älskar otroligt mycket.

Har haft lite hemlängtan idag.
Vart sugen på att sitta med mamma och en kopp kaffe och prata babysar. Höra hennes historier om när hon var gravid och höra om hennes förlossningar. Sånt är ju så intressant. Fick veta idag att hon mådde illa och spydde i 9 månader när hon väntade mig. Hoppas verkligen att det inte bli så för mig! Har ju faktiskt inte spytt än så länge, skönt!

Måste sova.
Denna trötthet tar kålen på mig..
Längtar tills N kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0