BARN ÖVERALLT

Nu när jag är gravid så tycker jag att jag ser barn och tjockis magar överallt. Det finns massor av TV reklam om barn och liknande, och när jag är ute så ser jag reklam skyltar vart jag än går. Jag antar att det även fanns innan jag blev gravid men då lade jag kanske inte märke till det? Skumt det där.

Idag var första morgonen som jag mådde illa. Och självklart så skulle jag jobba, så typiskt. Jag har alltid trott att man mår illa typ första halvtimmen när man har vaknat. Men jag mådde illa från kl 05.30 till 10.30!! Det var så otroligt jobbigt, jag fick inte i mig någon frukost (vilket gjorde hela saken mycket värre) och jag ville bara spy. Men jag lyckades slippa det! :)

Imorgon är det MVC som gäller.
Jag är så otroligt nervös och spänd. Ska bli super kul. Jag och N ska skriva ner våra frågor på ett papper så att vi får svar på allt vi vill veta. Vi läser ju redan en hel del, men all information är viktig.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0