VAGINALT ULTRALJUD

Idag var jag och N på vaginalt ultraljud. Där kollar man så att allt ser bra ut och så att veckorna stämmer. Vi fick även ser våran lilla bebis, som var väldigt liten men man såg den ändå tydligt och man såg att det var en bebis och inget embryo! Jag vart tårögd när jag såg den lille. Den rörde på sig och flaxade med sina små armar så att det såg ut som att den vinkade till oss, till mamma & pappa. Det var så fint, jag vart så glad. Det händer verkligen. Jag är gravid och jag är nog världens lyckligaste. Veckorna stämde också, är i vecka 9+2, alltså 9  veckor och 2 dagar (är i tioende veckan). Tiden går fort och i början av februari så ska vi på det riktiga UL. Spännande!!

Nu ska jag och min kära in till stan och köpa julklappar.
Jag älskar dig mitt hjärta, och mitt mirakel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0