NY TID FÖR PROVER

Det gick super bra på MVC, eftersom att det här var första besöket så pratade vi bara. Hon ställde lite frågor kring alkohol, rökning och sånt. Sen fick vi en bok om att vänta barn, super mysigt. Fick en ny tid, nästa fredag, då jag ska få ta en massa prover. Kolla HIV, gulsot, syfilis, högt blodtryck och allt vad det var. Och nu är det inte lång tid till det vaginala ultraljudet, så spännande! Fick även sprutan mot gris sjukan, skönt :)

Berättade för min pappa igår också. Har dragit ut lite på att berätta för honom eftersom att jag trodde att han skulle bli arg och sånt. Men jag hade fel. Har vart självklart chockad och orolig men han vart också jätte glad och sa att vi skulle fixa det här och att dom skulle hjälpa oss så mycket som möjigt. Var såå skönt att han sa det. En stor sten lättade från hjärtat <3

Ikväll ska jag och N på bio.
Ska bli super mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0