KAN INTE FÖRSTÅ

Jag kan fortfarande inte riktigt tro på att jag är gravid. Jag tänker fortfarande ibland att mensen kommer nog snart.. Det är inget barn i mig. Jag är inte gravid. Men det är jag. Det är så sjukt att förstå det. Jag är verkligen super glad, men jag är så rädd för att vara super glad och sen kanske allt skulle gå i kras. Om ett par veckor kommer jag nog att bli lite tjockare, det kanske kommer få mig att förstå.

Jag spydde imorse, två gånger! INTE okej, framför allt inte okej att behöva spy på jobbet. Vi har ju inte sagt något till dom på jobbet än eftersom att vi vill vänta med det tills åtminstonde efter vecka 12. Så det var lite jobbigt att komma på en falsk bortförklaring. Jag kunde ju inte säga att jag är magsjuk eftersom att jag vill jobba. Jobbigt det där, men det blir nog bättre om ett par veckor när alla vet.

De enda som vet nu är våra familjer och nära vänner.
Resten får veta sen :) Skulle vilja säga nu, men får hålla mig lite.
Och därmed hålla bloggen hemlig ett tag till.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0