HORMONER

Nu börjar jag känna av att jag är mer känslig. Här om dagen så satt jag och tittade på förlossningskliniken, vilket jag gör rätt ofta. Och jag är inte typen som gråter till saker på TV. Jag gör det väldigt sällan! Men nu så grät jag vid varje förlossning som dom visade. Och det var inte lite tårar, det var krokodil tårar och jag kunde inte sluta. Tänk så skumt. Men det är mysigt, jag gillar att vara gravid. Illamåendet håller sig fortfarande borta, känner av det lite tidigt på morgonen men för det mesta så somnar jag om och då går det över. SÅ skönt!

Jag och N är så lyckliga och älskar denna situation som vi befinner oss i. Våran kärlek är större än någonsinn och vi tjafsar aldrig om något nu för tiden. Det är så skönt! Jag är verkligen lycklig och älskar att leva mitt liv. Det kan inte bli mycket bättre. Förutom att jag vill bli tjock <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0